2010年6月7日 星期一

"The Reason" 離開的理由


I'm not a perfect person 我不是一个完美的人
As many things I wish I didn't do 有很多事我希望我没做过
But I continue learning 但我还是不断学习
I never meant to do those things to you 我从不是故意要对你做那些事的
And so I have to say before I go 而且在我走以前我必须说
That I just want you to know 我只想让你知道:
I've found a reason for me 我已为自己找到一个理由
To change who I used to be 改变从前的我
A reason to start over new 一个可以从新开始的理由
and the reason is you 而这理由就是你

I'm sorry that I hurt you 我很抱歉我伤害了你
It's something I must live with everyday 这是我必须每天面对的错
And all the pain I put you through 而所有我让你承受过的痛
I wish that I could take it all away 我希望我能全部带走
And be the one who catches all your tears 而且当个可以承接你所有眼泪的人
Thats why i need you to hear 这是为什么我需要你听一下
I've found a resaon for me 我已为自己找到一个理由
To change who I used to be 改变从前的我
A reason to start over new 一个可以从新开始的理由
and the reason is You 而这理由就是你

I'm not a perfect person 我不是一个完美的人
I never meant to do those things to you 我从不是故意要对你做那些事的
And so I have to say before I go 而且在我走以前我必须说
That I just want you to know 我只想让你知道:
I've found a reason for me 我已为自己找到一个理由
To change who I used to be 改变从前的我
A reason to start over new 一个可以从新开始的理由
and the reason is you 而这理由就是你

I've found a reason to show 我已经找到一个理由证明
A side of me you didn't know 有一面的我你以前不知道
A reason for all that I do 一个所有行为的理由
And the reason is you 而那个理由就是你

沒有留言:

張貼留言